Zmiany w Timecode
Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny, specjalizujący się w kreacji kampanii ATL'owych. Zostaną wdrożone także zmiany w strukturze organizacyjnej, identyfikacji wizualnej i formie prawnej.
- Zaistniała zmiana to wynik naturalnej ewolucji. W ciągu ostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy kilka dużych kampanii telewizyjnych, naszego autorstwa. Zostały one dobrze przyjęte i coraz więcej briefów zaczęło napływać bezpośrednio od klientów, czy nawet, jak ostatnio, z agencji. Praktycznie od dwóch lat zajmujemy się - z dobrym skutkiem - także kreacją i teraz postanowiliśmy to sformalizować - mówi Filip Tomann dyrektor kreatywny w Timecode.
Wyodrębnienie dwóch działów - produkcji oraz kreacji, to nie jedyne zmiany w obszarze struktury. Do zespołu dołączył Mariusz Mitek, który objął funkcję art directora.
Od września zmienia się także identyfikacja wizualna Timecode - logotyp, dokumenty firmowe oraz strona internetowa firmy.
Zmianie ulegnie też forma prawna. Istniejąca do tej pory spółka cywilna zostanie zastąpiona spółką z o.o. Udziały obejmą w równych częściach obecni współwłaściciele, którzy nie wykluczają dołączenia w przyszłości jeszcze jednego udziałowca.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Timecode