Zmiany w polskiej edycji Young Lions
W nadchodzącej edycji Young Lions obok osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, będą mogli wziąć udział także młodzi pracownicy domów mediowych, biur reklamy mediów, agencji brand design oraz PR.
Zgłoszenie dokonują podmioty je zatrudniające. W konkursie Young Lions mogą wziąć udział jedynie osoby poniżej 28 roku życia.
Powstanie nowych kategorii konkursowych w polskiej edycji, związane jest z rozszerzeniem samego Young Lions w Cannes (obok kategorii Print, Film i Cyber, wprowadzono w tym roku nową kategorię Media). Natomiast polskim pomysłem jest ustanowienie kategorii Young Design i Young PR.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel
Cannes Lions w Polsce, od 7 lat jest organizatorem konkursu dla
młodych pracowników reklamy - Young Lions.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu, PR, badań i gospodarki!
Co roku młodzi pracują nad briefami do kampanii społecznych. W zeszłym roku powstały prace dla Biura Promocji Warszawy (film), oraz dla Amnesty International (print, interactive).
5 stycznia, pod patronatem konkursu Media Trendy, rusza nowa kategoria: Young Media Lions. W tej konkurencji rywalizować będą młode teamy mediaplanerskie, zarówno z domów mediowych, jak i biur reklamy mediów. Nagrodą dla zwycięskiego teamu, za opracowanie najlepszej strategii mediowej, jest wyjazd na Festiwal Cannes Lions 2009. Zwycięzców tej kategorii poznamy na Gali Media Trendy 23 marca 2009.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w polskiej edycji Young Lions