Zmiany w IBM
Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska
Nowy menedżer ds. marketingu w IBM Polska jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Posiada on niemal 20-letnie doświadczenie w branży IT, w tym wieloletnie w dziedzinie marketingu usług i konsultingu informatycznego. Poprzednie doświadczenia zawodowe Macieja Markowskiego obejmują między innymi stworzenie i zarządzanie działem marketingu firmy konsultingowej Accenture, a także pracę m.in. w Digital Equipment Polska. Nowy Marketing Manager powiększa grono profesjonalistów IBM z tytułem naukowym. Maciej posiada tytuł doktora i legitymuje się bogatym doświadczeniem dydaktycznym, a wśród obecnych pracowników IBM Polska są także jego byli studenci.
Maciej Markowski jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Menedżerów w Polsce oraz członkiem Polskiego Towarzystwa Informatycznego.
Inne
Dołącz do dyskusji: Zmiany w IBM