„Zawsze 30-70 proc. taniej” w kampanii Outlet Factory
Ruszyła kolejna kampania reklamowa centrów odzieżowych Outlet Factory z serii „Manifest Your Style”. Akcję przygotowała Grupa Eskadra i IQ Media.
W nowych reklamach Outlet Factory pod hasłem „Manifest Your Style” występują modelki i modele prezentujący jednocześnie po dwie różne stylizacje. Ma to z jednej strony zachęcać odbiorców do swobodnego wyrażania siebie poprzez ubiór, a z drugiej - różnorodność oferty Outlet Factory i jej dopasowanie do potrzeb klientów. Ponadto reklamy informują o wiosennych zniżkach cenowych w tych sklepach, wynoszących od 30 do 70 proc.
Akcja reklamowa - rozpoczęta 22 marca, a zaplanowana do końca kwietnia - jest prowadzona w prasie, internecie oraz na outdoorze (nośniki w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie, czyli miastach, w których znajdują się centra Outlet Factory).
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Grupa Eskadra, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze 30-70 proc. taniej” w kampanii Outlet Factory
Słabo agencja przędzie.