477 tys. widzów „Zakochanych po uszy 2” w TVN7. 8,34 mln zł z reklam
Drugi sezon telenoweli „Zakochani po uszy” w TVN7 oglądało średnio 477 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 8,34 mln zł.
Telenowela „Zakochani po uszy 2” nadawana była na antenie TVN7 od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30, w okresie od 2 września do 19 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 477 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,36 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,13 proc. wśród kobiet w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek z 18 listopada. Przyciągnął uwagę 726 tys. osób.
Dla porównania, pierwszy sezon „Zakochanych po uszy” - nadawany od 19 lutego do 30 maja - miał porównywalne wyniki oglądalności. Śledziło go 488 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio: 3,50 proc. i 5,21 proc. udziału. Telenowela wystartowała już jednak 21 stycznia, ale przez pierwsze trzy tygodnie produkcja emitowana była również w TVN (gromadząc w tej stacji 1,28 mln widzów, a w TVN7 było to 283 tys.).
Kanał TVN7 w czasie nadawania „Zakochanych po uszy” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (11,36 proc.) i TV Puls (5,41 proc.). Anteny te jednak w analizowanych pasmach emitowały swoje hitowe seriale (Czwórka pokazywała „Policjantki i policjanci”, a TV Puls - „Lombard. Życie pod zastaw”). Siódemka wypadła lepiej od TTV (1,46 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków „Zakochanych po uszy 2” w TVN7 wyniosły 8,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Trzeci sezon „Zakochanych po uszy” na antenie TVN7 rozpocznie się 13 stycznia 2020 roku. Będzie emitowany w zimowej i wiosennej ramówce stacji.
„Zakochani po uszy” to autorski projekt Telewizji TVN, który powstaje z myślą o emisji w TVN7. Fabuła telenoweli przedstawia losy miłosnego czworokąta pomiędzy Asią (w tej roli Katarzyna Grabowska), Piotrem (Michał Meyer), Sylwią (Kamila Kamińska) oraz Tomkiem (Dariusz Wieteska).
Widzowie w serialu oglądać mogą również takich aktorów, jak: Filip Gurłacz, Maja Hirsch, Marta Bizoń, Karol Jankiewicz, Mia Goti, Zuzanna Lit, Marianna Linde, Bartosz Kotschedoff, Ewa Kaim, Justyna Schneider, Maciej Jagodziński, Krzysztof Piątkowski, Justyna Ducka i Aldona Jankowska.
Do obsady trzeciego sezonu „Zakochanych po uszy” dołączą kolejni aktorzy młodego pokolenia: Pola Błasik, Patryk Pniewski i Mateusz Mosiewicz.
Za produkcję telenoweli odpowiada Krystyna Lasoń, a rolę producenta wykonawczego pełni Barbara Golańska. Autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, a odcinki reżyserują Regina Zawadzka, Arkadiusz Luboń, Monika Szczęsna-Jurga i Marcin Solarz.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,24 proc.
Dołącz do dyskusji: 477 tys. widzów „Zakochanych po uszy 2” w TVN7. 8,34 mln zł z reklam
przestań Jacek:) u Ciebie gorsze gnioty lecą:)