Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste
Firma odzieżowa Lacoste w ramach kampanii pod hasłem „Save Our Species” wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję koszulek polo, na których zamiast ikony marki, czyli krokodyla są miniaturki najbardziej zagrożonych na świecie gatunków zwierząt.

Są to m.in. morświn, legwan, nosorożec. Lacoste wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję swoich sztandarowych polówek by wesprzeć Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN).
Liczba koszulek z logo danego zwierzęcia odpowiada liczbie zwierząt tego gatunku, które pozostają na wolności. Łącznie wyprodukowano 1775 koszulek - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem.
Gatunki zwierząt, które pojawiły się w formie logo na koszulkach zostały wybrane wspólnie przez IUCN, Lacoste i agencję BETC Paris, z którą pracuje marketer.
Polówki sprzedawane są po ok. 150 euro. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na ochronę zagrożonych gatunków.
Kampania „Save OUR Species” jest pierwszym projektem agencji BETC Paris dla Lacoste. Firmy rozpoczynają nim trzyletnią współpracę.
Dołącz do dyskusji: Zagrożone gatunki zwierząt zamiast ikonicznego krokodyla na koszulkach Lacoste