Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Ruszyła kampania aplikacji Żabka Jush pod hasłem „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy”. To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”.
Żabka Jush kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku, w ramach których podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy.
W kampanii „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” pokazano sytuacje, w których skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być najlepszym rozwiązaniem.
Akcji towarzyszą między innymi trzy spoty promocyjne, które zobaczymy w internecie, w tym również w mediach społecznościowych, a także na ekranach digitalowych w wybranych miastach.
- Myślę, że każdy z naszych użytkowników był kiedyś w sytuacji, kiedy wyjście do sklepu było utrudnione z różnych życiowych względów, a zakupy były potrzebne tu i teraz. W takich chwilach wyciągamy do nich pomocną dłoń. W Żabce Jush zrealizują różne potrzeby zakupowe, o czym opowiadamy w naszych spotach – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Żabce Jush.
Filmom promocyjnym towarzyszą również działania w przestrzeni miejskiej realizowane w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację pokazywane są na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.
Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable tv.Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL, zakupem mediów zajęła się agencja Zenith, a produkcją Best Regards Production. Za reżyserię wszystkich trzech promocyjnych spotów i wykonanie zdjęć do działań OOH odpowiada Zuza Krajewska.
Aplikacja Żabka Jush działa w siedmiu miastach w Polsce. Usługa debiutowała w 2021 roku w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Sopot, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno.
Dołącz do dyskusji: Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
być może ma tu znaczenie liczba potencjalnych klientów, których w miastach jest więcej nić na obszarach podmiejskich.