SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Z gruntu świeże' w kampanii d'aucy (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa mrożonek d'aucy. Akcji pod hasłem "Z gruntu świeże" towarzyszą działania w punktach sprzedaży.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa mrożonych owoców i warzyw d'aucy podkreśla, że są one zdrowe, naturalne i świeże. Przekaz pod hasłem "Z gruntu świeże" ma budować u konsumentów znajomość tych produktów i zachęcać do ich kupowania.

Filmik z załącznika.

W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie i niektórych kanałach tematycznych, a w wybranych sklepach są prowadzone promocje i degustacje.

Zaplanowaniem kampanii w telewizji - trwającej do końca grudnia - zajął się dom mediowy Optimum Media OMD, degustacje realizuje agencja Great Open House, a działania public relations prowadzi agencja Effective PR.

Dołącz do dyskusji: 'Z gruntu świeże' w kampanii d'aucy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl