Z DDB Warszawa do TequilaPolska
Grzegorz Chojecki jako New Technology Account Manager dołączył do warszawskiego oddziału agencji marketing services TequilaPolska.
- Zatrudnienie Grzegorza to konsekwencja rozwoju TequilaPolska w kierunku poszerzania kompetencji w zakresie wykorzystywania nowoczesnych narzędzi komunikacji. Grzegorz przez ostatnie kilka lat był związany z agencją DDB Warszawa, gdzie pracował jako IT Project Manager - podano w komunikacie.
- Zgodnie z założeniami, jakie przyjęliśmy pod koniec ubiegłym roku w każdym z 3 zespołów Client Service powinna pracować osoba, która swoją wiedzą
i umiejętnościami będzie inspirowała do wykorzystania nowoczesnych technologii w projektach realizowanych przez agencję. TequilaPolska w ostatnim czasie obserwuje znaczny wzrost tego typu projektów między innymi dla marek obsługiwanych w ramach współpracy ze swoimi głównymi klientami tj. Unilever, Kompania Piwowarska oraz NIVEA Polska. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Grzegorza pozwoli dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania - powiedział Michał Lehmann, Vice President TEQUILACEE; General Manager TEQUILAPolska.
Grzegorz Chojecki jest absolwentem kierunku marketing Wyższej Szkoły Handlu i Prawa oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami. Grzegorz jest doskonałym specjalistą w zakresie nowych technologii. Swoje bogate doświadczenie zdobywał najpierw w firmie Xerox Polska, gdzie zajmował się obsługą klientów w zakresie korzystania z komputerów oraz urządzeń kopiująco – kserujących, a następnie w firmie Oce Poland Sp. z o.o. jako IT Specialist. Przez ostatnie 4 lata był związany z agencją DDB Warszawa najpierw jako New Technology Specialist, a następnie jako IT Project Manager. W tym okresie Grzegorz był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie, projektów multimedialnych i stron internetowych dla klientów firmy m.in. dla TP S.A., Nissan, Kompania Piwowarska, Unilever czy Eurobank.
Dołącz do dyskusji: Z DDB Warszawa do TequilaPolska