Z archiwum reklamy: subtelne porównania po polsku (wideo)
Krótkie i konkretne informacje albo luźne skojarzenia. Angażowanienajwiększych gwiazd albo występy anonimowych statystów. Nowoczesneanimacje komputerowe albo stylizacja na film amatorski. Twórcyreklam telewizyjnych chcą trafić do odbiorców ze swoim przekazem naprzeróżne sposoby. Poniżej przedstawiamy najciekawsze spoty - w tymtygodniu polskie spoty telewizyjne niebezpośrednio porównującepromowane marki do konkurencji.
1. Multibank, czyli Konradzie,Hubercie&
2. Play, czyli w sieci zwierząt
3. Bank BPH, czyli krótkie odpowiedzi na trudnepytania
4. Telekomunikacja Polska, czyli licytacjaofert
5. Simplus, czyli na szkolnymkorytarzu
źródło: dailymotion.com, youtube.com
wideo
Dołącz do dyskusji: Z archiwum reklamy: subtelne porównania po polsku (wideo)