SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„X Factor” jest liderem rynku, ale traci widzów

Trzecia edycja programu TVN „X Factor” po trzech odcinkach gromadzi średnio 3,71 mln widzów, więcej niż nadawana rok wcześniej druga seria. W czasie emisji muzycznego formatu TVN wygrywa z konkurencyjnymi stacjami.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech castingowych odcinkach “X Factor 3” ogląda 3,71 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wynosi 23,02 proc. w grupie 4+ i 27,15 proc. w komercyjnej 16-49.

Najnowsza edycja show ma o 70 tys. widzów większą oglądalność niż druga seria nadawana w tym samym paśmie rok wcześniej. Śledziło ją bowiem 3,64 mln osób. Jednak druga edycja „X Factor” miała nieco wyższy udział w rynku niż obecna - wynosił on odpowiednio 23,15 proc. i 28,74 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania muzycznego widowiska TVN jest liderem rynku telewizyjnego, choć liczba widzów show „X Factor” maleje z odcinka na odcinek W grupie 4+ na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 15,90 proc. plasuje się TVP1, nadająca wówczas “Pogodę”, “Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (14,73 proc., filmy fabularne), a czwartą lokatę okupuje Dwójka (11,01 proc.; programy kabaretowe, „The Voice of Poland”). W grupie komercyjnej TVN też jet pierwszy, ale drugie miejsce zajmuje Polsat.

„X Factor” emitowany jest w soboty o 20.00.


Widownia „X Factor” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
23-02-20133 795 98324,40%28,57%
02-03-20133 739 82823,10%27,44%
09-03-20133 605 24921,64%25,52%
średnia3 713 83523,02%27,15%


Oglądalność formatu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN – X Factor3 713 83523,02%27,15%
TVP12 564 55115,90%11,16%
Polsat2 377 14414,73%17,75%
TVP21 775 71211,01%10,14%

Dołącz do dyskusji: „X Factor” jest liderem rynku, ale traci widzów

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
The Voice of Poland jest zdecydowanie lepszym programem. Świadczy o tym jego formuła skupiająca się tylko na głosie i naprawdę wysoki poziom uczestników czego nie ma X factor.
odpowiedź
User
ktos
Wole The Voice of Poland. To wartościowy program bo skupia się tylko na głosie. X-Factor to czysta komercja.
odpowiedź
User
ktos
Wole The Voice of Poland. To wartościowy program bo skupia się tylko na głosie. X-Factor to czysta komercja.
odpowiedź