Wzmocnienie zespołu Proximity Poland
Do zespołu agencji Proximity Poland wchodzącej w skład grupy BBDO dołączyły 2 nowe osoby
Grzegorz Wierzchowiec objął stanowisko senior copywritera i będzie odpowiadać za pracę dla kluczowych klientów agencji raportując do Piotra Zalewskiego - dyrektora kreatywnego. Grzegorz jest związany z kreacją BTL od 10 lat. Doświadczenia zdobywał w agencjach ABK, Market Link, Bates, RMG Marcom i Ogilvy One. Pracował między innymi dla klientów takich jak: Microsoft. Panasonic, GE Capital Bank, DHL i SAP. Projekty, które współtworzył nagradzane były Złotą Strzałą, Boomerangiem i nagrodą KTR.
Ania Kapczyńska zajęła stanowisko senior account managera i będzie odpowiedzialna za obsługę projektów kilku obecnych klientów agencji, a także projekty non profit. Przed rozpoczęciem pracy w Proximity Poland Ania Kapczyńska pracowała w agencjach Dialog Galicja, Arc Polska dla klientów takich jak Auchan, Fiat, NOMI, Pekao SA i PTC ERA, a także w firmie Apsys Poland, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni w centrach handlowych.
Przyjęcie nowych osób jest częścią realizowanego planu rekrutacji. Docelowa struktura Proximity ma być zbudowana do końca 2005. Obecnie agencja zatrudnia 12 osób i pracuje dla 9 klientów - informuje spółka w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Wzmocnienie zespołu Proximity Poland