SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzmocnienie struktur STX Jamboree

W związku z powiększającym się portfolio agencji w lipcu br. do dotychczasowego zespołu STX Jamboree dołączyły cztery nowe osoby.

Katarzyna Wołobujewa została zatrudniona na stanowisko Dyrektora Promocji, Mariusz Gregorewicz na stanowisko Booking & Lincensing Managera, Małgorzata Igańska na stanowisko Asystenta Zarządu oraz Izabella Bień - Administrative Secretary.

Rozbudowano Dział Promocji i Marketingu STX Jamboree. Katarzyna Wołobujewa, nowy Dyrektor Promocji, przedtem od 2003 roku Marketing Manager w agencji koncertowej Makroconcert- będzie zajmowała się tworzeniem i realizacją akcji promocyjno-reklamowych oraz nadzorem nad pracą całego działu. W sierpniu br. przewidziane jest również obsadzenie stanowiska Specjalisty ds. PR.

Oprócz właścicieli Pawła Kwiatkowskiego i Stanisława Trzcińskiego zespół STX Jamboree liczy obecnie 10 osób. Za kompleksową organizację i produkcję eventów - od koncepcji, po realizacje,  przetargi, obsługę kluczowych klientów oraz produkcję koncertów w dalszym ciągu odpowiada Agnieszka Kurkiewicz, Senior Event Manager. Nad koordynacją bieżących projektów firmy czuwają Marta Tomaszewska, Senior Project Manager oraz Michał Korycki, Senior Project Manager. Łukasz Mielniczuk, A&R/Promotion Specialist w dalszym ciągu będzie odpowiadał za realizacje i planowanie kampanii promocyjnych oraz pomoc artystyczno-repertuarową przy tworzeniu kompilacji płytowych wydawanych przez STX Jamboree / STX Records, takich jak: Pieprz i Wanilia, Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Global Chillout oraz najnowszej: Sygnowano Fabryka Trzciny.

STX Jamboree specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, public relations, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych (eventów), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i showbusinessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

Dołącz do dyskusji: Wzmocnienie struktur STX Jamboree

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl