TVP1 i TVN liderami, TVP Info wyprzedziło TVN24 w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz Andora-Polska. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 8 do 14 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek programu (nadany 14 listopada) w TVP1 śledziło 3,55 mln osób (26,80 proc. udziału).
Podium uzupełnia eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022 z Andorą, który w TVP1 (w piątek wieczorem) oglądało 3,16 mln widzów, co przełożyło się na 23,98 proc. udziału w 4+.
„Wiadomości” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 11 listopada na antenie stacji obejrzało 2,79 mln widzów (20,22 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,71 mln widzów (emisja 8 listopada; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,31 mln oglądających (piątkowe wydanie), a 9. były „Wydarzenia” Polsatu (2,26 mln; niedziela).
Mecz Andora-Polska na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz Andora-Polska, który w TVP1 miał 1,22 mln osób, co dało stacji 25,72 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,18 mln widzów w TVP2; 24,35 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,17 mln osób w TVP1; 23,73 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,74 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 0,07 pkt. proc.
Polsat wyprzedził TVN i TVP2
Z czwartego na drugie miejsce awansował Polsat, który miał 7,88 proc. udziału (wzrost o 0,19 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2, która spadła z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,65 proc. (w dół o 0,31 pkt. proc.). Z trzeciej na czwartą lokatę spadł TVN, którego udział wyniósł 7,60 proc. (- 0,28 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 32,34 proc. do 31,87 proc.
TVP Info wyprzedziło TVN24
Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 1,87 pkt. proc. do 6,02 proc. Na szóstą lokatę spadło TVN24 (stacja miała 5,29 proc. udziału; + 0,61 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 14. na 11. miejsce awansował Polsat News (1,86 proc.; do góry o 0,41 pkt. proc.).
TVN liderem w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zmniejszył się o 0,45 pkt. proc. do 9,48 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,57 proc. (+ 0,84 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP1 (+ 0,50 pkt. proc. do 5,86 proc.), która wyprzedziła TVP2 (- 0,44 pkt. proc. do 5,81 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (8,50 proc.; w dół o 0,34 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami, TVP Info wyprzedziło TVN24 w zeszłym tygodniu. „M jak miłość” hitem