TVP1 i TVN liderami. „Rolnik szuka żony” hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 27 września do 3 października - najwięcej widzów zgromadził kolejny premierowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,30 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,29 mln osób (24,07 proc. udziału).
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 października na antenie stacji obejrzało 2,60 mln widzów (20,24 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,10 mln widzów (emisja 29 września; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 15 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,78 mln oglądających (środowe wydanie), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (1,76 mln; niedziela).
„M jak miłość” na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności było „M jak miłość”, które w TVP2 miało 1,16 mln osób, co dało stacji 24,24 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,08 mln widzów w TVP1; 21,31 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (900 tys. osób w TVN; 22,67 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,29 pkt. proc. do 8,59 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,42 proc. (wzrost o 0,05 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,36 proc. (do góry o 0,55 pkt. proc.). Z kolei wynik czwartej TVP2 wyniósł 7,93 proc. (+ 0,15 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,84 proc. do 33,30 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,12 pkt. proc. do 5,18 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,14 proc. udziału; - 0,08 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. miejsce zajął Polsat News (1,47 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).
TVN7 i TV Puls wyprzedziły TVP1 w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,33 pkt. proc. do 10,85 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,60 proc. (- 0,22 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2 (+ 0,55 pkt. proc. do 6,27 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,11 pkt. proc. do 5,04 proc.), a z szóstego na piąte - TV Puls (+ 0,50 pkt. proc. do 4,87 proc.). Obie stacje wyprzedziły TVP1 (- 0,25 pkt. proc. do również 4,87 proc.; stacja miała o 126 widzów mniej niż TV Puls).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,76 proc.; + 0,61 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. „Rolnik szuka żony” hitem tygodnia
TVP1 dopiero na 6. miejscu w grupie komercyjnej.
Ponoć Jaka to melodia? notuje fatalne wyniki, czyżby to jej koniec?