TVP1 liderem, udany tydzień TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” wraca na pierwsze miejsce wśród hitów
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Rolnik szuka żony”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 12 do 18 września - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,02 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 18 września na antenie stacji obejrzało 2,68 mln widzów (22,08 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 1,96 mln widzów (emisja 12 maja; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,84 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 10. był „Teleexpress” TVP1 (1,75 mln; poniedziałek).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia pierwszy odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 18 września oglądało 2,59 mln widzów (21,26 proc. udziału).
TVP1 liderem, ale z dużym spadkiem oglądalności
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,96 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 2,72 pkt. proc.
Druga była TVP2, która miała 8,62 proc. udziału (wzrost o 0,72 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,51 proc. (do góry o 0,75 pkt. proc.).
Czwarte miejsce zajął TVN, którego wynik zwiększył się o 0,64 pkt. proc. do 8,38 proc.
Duże wzrosty TVN24 i TVP Info
Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (do góry o 0,70 pkt. proc. do 6,57 proc.). Szóste było TVP Info (5,60 proc.; + 0,59 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (1,95 proc.; + 0,03 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,08 proc. do 34,47 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, udany tydzień TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” wraca na pierwsze miejsce wśród hitów