WTA uruchamia nową kampanię reklamową
Organizacja WTA (Women's Tennis Association), znana obecnie jakoSony Ericsson WTA Tour, planuje uruchomienie wartej 15 milionówdolarów globalnej kampanii reklamowej.
Kampania pod nazwą 'Looking for a hero?' została przygotowanaprzez wchodzące w skład WPP Group agencje Grey, Schematic i GCIGroup. Trafi ona do 75 krajów całego świata i będzie trwała przeznajbliższe 18 miesięcy, a udział w niej weźmie ponad 30zawodniczek.
Kampania będzie obejmować telewizję, prasę oraz internet. Spotytelewizyjne będą emitowane na kanałach Eurosport, ESPN i CNN, areklamy prasowe pojawią się w 'International Herald Tribune', 'USAToday' oraz w czasopismach poświęconych sportowi i tenisowi.
Reklamy będą miały na celu m.in. przybliżenie odbiorcom nowychgwiazd kobiecego tenisa, takich jak zwyciężczyni ostatniego FrenchOpen Serbka Ana Ivanovic. Mają one też na nowo odkrywaćzawodniczki, które już od wielu lat są ważnymi postaciamirozgrywek, takie jak siostry Serena i Venus Williams czy MariaSzarapowa.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WTA uruchamia nową kampanię reklamową