Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
W maju 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. uplasowała się na poziomie 739 781 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,71 proc. i ustabilizowała się na poziomie 315 847 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w maju 2016 roku wyniósł 160 379 egz., po spadku o 8,77 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 12,89 proc. i wyniosła 79 240 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | maj | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 973 911 | 740 781 | 739 781 | 1 054 902 | 782 659 | 781 659 | -5,36% |
To & Owo | 462 960 | 315 847 | 315 847 | 511 237 | 338 550 | 338 550 | -6,71% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 245 151 | 160 379 | 160 379 | 264 728 | 175 798 | 175 798 | -8,77% |
Program TV | 166 190 | 98 204 | 79 240 | 191 758 | 111 902 | 90 965 | -12,89% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 4,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Tydzień | 973 911 | 740 781 | 739 781 | 993 610 | 775 808 | 774 808 | -4,52% |
To & Owo | 462 960 | 315 847 | 315 847 | 463 743 | 318 592 | 318 592 | -0,86% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 245 151 | 160 379 | 160 379 | 247 970 | 167 303 | 167 303 | -4,14% |
Program TV | 166 190 | 98 204 | 79 240 | 166 244 | 102 548 | 82 222 | -3,63% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne ze spadkiem sprzedaży w maju. „Tele Tydzień” najchętniej kupowany