Współpraca Synovate i GMI
Synovate nawiązała strategiczne partnerstwo z GMI (Global Market Insite Inc.).
Partnerstwo to ma zapewnić Synovate dostęp do ponad sześciu milionów panelistów na całym świecie i w połączeniu z istniejącymi już panelami ViewsNet, pozwala Synovate przeprowadzać badania panelowe na ponad 50 rynkach - podano w komunikacie.
- GMI dostarczy nam panele konsumenckie i specjalistyczne, po możliwie najlepszych stawkach. Nasi klienci skorzystają na tym, ponieważ nie będziemy budować własnych paneli w krajach, gdzie rzadko z nich korzystamy i tym samym będziemy w stanie lepiej kontrolować koszty. Zapewniając przy tym jakość próby, która cechuje zarówno usługi Synovate i GMI, będziemy mogli zaoferować naszym klientom globalne badania panelowe na jeszcze wyższym poziomi – powiedział Dyrektor generalny Synovate, Adrian Chedore.
- Badania on-line to ogromne możliwości dla naszej branży. Pomimo, że stanowią one jedynie ok. 15 proc. wszystkich przeprowadzanych badań, to ich liczba rośnie w szybkim tempie; nie tylko na najbardziej rozwiniętych rynkach, ale również na rynkach rozwijających się – dodał Adrian Chedore,.
Pan Chedore podkreśla, że Synovate jest głównym inwestorem w tę metodologię: „Byliśmy jednymi z pionierów, gdy w roku 2001 zamieniliśmy nasz panel pocztowy na internetowy. Będziemy nadal inwestować we własne panele ViewsNet oraz w badania on-line. Do tej pory wiele globalnych firm badawczych działało jednak zgodnie ze starym modelem, w którym każda firma „posiadała” własnych respondentów na wyłączność, a konkurowano między sobą wielkością panelu i współczynnikiem odpowiedzi. Jednak Internet, to przede wszystkim nieograniczony dostęp do informacji, a nie prawa własności.”
„Nasze strategiczne partnerstwo z GMI jest zaprojektowane tak, aby zapewnić naszym klientom optymalną próbę respondentów on-line, przy możliwie najlepszej cenie i najkrótszym terminie realizacji. Umiejętności, doświadczenie oraz własność intelektualna to, najważniejsze, co chcemy dostarczyć naszym klientom w tym procesie.”
„Cieszy nas, że Synovate wybrało nas na dostawcę globalnych paneli” dodaje Lowell Ricklefs, tymczasowy skarbnik z firmy GMI. „Nasz obszerny, globalny panel konsumencki na żądanie, w połączeniu z wiodącym na rynku oprogramowaniem badawczym oraz możliwością naboru specjalistycznych panelistów w krótkim czasie, to rozwiązanie pozwalające dostarczyć klientom w krótkim czasie wyniki badań, których ci z kolei potrzebują, by sprawnie funkcjonować na dzisiejszym, wysoce konkurencyjnym rynku globalnym.”
Dołącz do dyskusji: Współpraca Synovate i GMI