SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosenna kampania wizerunkowa

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek - Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica

Działania obejmą swoim zasięgiem prasę, radio, telewizję oraz zewnętrzne nośniki reklamy. Zostaną także wykorzystane niestandardowe formy reklamy. Kampania będzie wspierała działania promocyjne, prowadzone w okresie od 16 marca do 24 kwietnia 2005 roku.

"Podstawowym celem kampanii jest przypomnienie kierowcom, że Grupa Goodyear oferuje pełną gamę opon letnich, dostosowanych do wszystkich rodzajów samochodów. Oferowane opony marek Goodyear, Dunlop, Fulda oraz Dębica spełniają najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa i osiągów" - powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear w Polsce.

Marka Goodyear będzie prezentowana poprzez jedną z najpopularniejszych opon tej marki, oponę HydraGrip, która zaistnieje w telewizji jako sponsor programów i filmów cieszących się dużą oglądalnością, a także w radiu. Zarówno opona HydraGrip jak i najnowsza opona Excellence będą reklamowane w prasie hobbystycznej, lifestyle i motoryzacyjnej. W działaniach reklamowych wykorzystany zostanie również outdoor - billboardy oraz plandeki kilkudziesięciu ciężarówek dostarczających opony do autoryzowanych serwisów Goodyeara. Dzięki nietypowym formom reklamy, marka Goodyear będzie także obecna w tych miejscach, w których potencjalni klienci odpoczywają i spędzają wolny czas. Ponadto, w ramach prowadzonej kampanii, marka Goodyear rozpoczęła współpracę z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym, a także współtworzy Akademię Bezpiecznej Jazdy. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Saatchi&Saatchi, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Marka Dunlop będzie reklamowana w głównych stacjach telewizyjnych, a w TVN Turbo pojawi się jako sponsor programów, m.in. "Czas tuningu" oraz "Top Gear". Z kolei w wybranych tytułach gazet motoryzacyjnych i typu lifestyle, m.in. "Auto Świat", "Auto Moto", "GT Tuning, "Life", "Lifestyle", marka Dunlop poinformuje o promocji, w której zakup kompletu opon SP Sport Maxx będzie premiowany roczną prenumeratą pisma "Playboy". Spoty reklamowe Dunlopa będzie można usłyszeć zarówno w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych, m.in. w Radiostacji i RMF FM, jaki i w lokalnych stacjach. Działania te mają na celu wsparcie sprzedaży promowanych produktów w autoryzowanych serwisach oponiarskich. Ponadto, marka Dunlop będzie obecna również na ekranach ponad dwustu multipleksach w całej Polsce, a także na kortach tenisowych i do gry w squash oraz w Internecie.

Kampania została przygotowana przez agencje reklamowe Saatchi&Saatchi, S4 oraz Banah Group, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania wizerunkowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl