SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Więcej przestrzeni w Twojej lodówce" w kampanii Samsunga

Samsung uruchomił kampanię reklamową lodówek z serii Grand. Akcję obejmującą kanały ATL, BTL, online i PR przygotowały firmy Cheil Polska, Euro RSCG Sensors i Starcom.

W nowej serii lodówek Grand zastosowano technologię EcoSlim. Dzięki niej oferowanych jest do 50 litrów więcej przestrzeni na przechowywanie żywności bez zwiększania wymiarów zewnętrznych lodówki. Dodatkowo nowe lodówki Samsunga mają zapewniać oszczędność do 60 proc. energii, co potwierdza przyznanie jednemu z modeli klasy efektywności energetycznej A+++.

Głównym hasłem kampanii promującej serię najnowszych lodówek Grand jest "Więcej przestrzeni w Twojej lodówce".

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP Sport, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo).

 

Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się m.in. w magazynach lifestyle dla kobiet oraz prasie wnętrzarskiej.

Kampania online realizowana będzie w jednym z największych portali informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w wyszukiwarce Google. W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach pojawią się standy z materiałami POS oraz ekspozycje nawiązujące do kreacji kampanii.

 

Za adaptację spotu telewizyjnego oraz przygotowanie key visual kampanii w prasie i Internecie odpowiedzialna jest agencja Cheil Polska. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: "Więcej przestrzeni w Twojej lodówce" w kampanii Samsunga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl