Weber Shandwick tworzy X Practice. Model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach
W agencji Weber Shandwick powstał zespół X Practice, w którym pracować będą specjaliści z różnych dziedzin. Filarami działania jednostki mają być innowacje i nowe technologie.
W X Practice pracować będą specjaliści z obszarów technologii, analizy danych, strategii cyfrowych oraz badań i rozwoju mediów.
Ich kompetencje uzupełnią eksperci z agencji marketingu moblinego Flipside, agencji interaktywnej Cappuccino, agencji kreatywnej ThatLot, specjaliści ds. analizy danych z firmy Bomoda oraz fachowcy z dziedziny marketingu cyfrowego z Resolute Digital.
Jednostką globalnie pokieruje Chris Perry, chief digital officer Weber Shandwick. W regionach EMEA i APAC zarządzanie X Practice przejmie Hugh Baillie, pełniący dotychczas funkcję szefa działu obsługi klienta w regionie EMEA agencji. W obu Amerykach zespołem pokieruje Adam Wall, dotychczasowy wiceprezes kierujący obsługą klienta i działaniami cyfrowymi w Ameryce Północnej.
Lydia Lee, dotychczasowa dyrektor działu technologicznego w APAC oraz Wayne Hickey, wiceprezes i starszy strateg w dziale technologii w Ameryce Północnej, obejmą stanowiska globalnych szefów działu technologicznego. Patrick Chaupham, wiceprezes ds. integracji biznesowej, obejmie stanowisko wiceprezesa wykonawczego ds. rozwoju korporacyjnego.
- Połączenie kompetencji technicznych Weber Shandwick z zasobami The X Practice ułatwią klientom z różnych sektorów korzystanie z naszego dorobku w zakresie technologii, danych i innowacji, dzięki którym mogą oni wprowadzać niezbędne dziś rozwiązania - komentuje Gail Heimann, prezes Weber Shandwick.
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick tworzy X Practice. Model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach