Weber Shandwick wypromuja markę Philips TV
Firma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do przeprowadzenia w Europie zintegrowanej, lifestyle’owej kampanii komunikacyjnej w mediach tradycyjnych i społecznościowych dla marki Philips TV (telewizorów do obiektów hotelowych).
Kampania komunikacyjna Weber Shandwick będzie miała charakter ogólnoeuropejski. Lokalne oddziały agencji skupią się na pozycjonowaniu Philips TV jako nowoczesnej marki z europejskim rodowodem, wyróżniającej się unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem.
W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej, agencja Weber Shandwick będzie odpowiedzialna m.in. za media relations, działania w mediach społecznościowych, tworzenie i dystrybucję treści oraz współorganizację eventów, np. dorocznej prezentacji nowości Philips TV czy udziału marki w targach IFA. Za koordynację współpracy europejskich biur odpowiada holenderski oddział agencji.
Jak podkreśla Adrian Gonzalez-Ibbitson, international PR manager TP Vision, współpraca z Weber Shandwick ma na celu wejście z komunikacją na temat telewizorów Philips TV na zupełnie nową płaszczyznę. - Do tej pory nasze działania były skupione na aspekcie technologicznym i funkcjonalnościach produktów. Wierzymy jednak, że design na najwyższym, europejskim poziomie oraz unikalna technologia Ambilight, które stanowią o wyjątkowości naszej marki, mają dużo większy potencjał, szczególnie w obszarze lifestyle’owym - powiedział Gonzalez-Ibbitson. Dodał, że o wyborze agencji Weber Shandwick zdecydowała kreatywność i doświadczenie agencji w prowadzeniu zintegrowanych działań komunikacyjnych oraz model współpracy oparty o współdziałanie lokalnych oddziałów z hubem w Amsterdamie.
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick wypromuja markę Philips TV