Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)
Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka.Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej".
Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowejbutelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jestwzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonujeJoanna Nowakowska, senior brand manager marki.
Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje)oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowyZenith Optimedia.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)