Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy marki E.Wedel, przygotowana i realizowana przez firmy Grandes Kochonos, OMD Macroscope, Opus Film, 24/7 Communication i Cosmo. Akcja obejmuje przede wszystkim reklamy z Wargorrem i Świętym Mikołajem oraz program telewizyjny „Słodko i wytrawnie”.
W bożonarodzeniowych reklamach Wedla kosmita Wargorr spotyka się na swoim statku kosmicznym ze Świętym Mikołajem, od którego z niewielkimi problemami dostaje słodycze promowanej marki. Potem przejmuje jego rolę i obdarowuje swoich podwładnych.
Wargorr występuje w kampaniach reklamowych Wedla od września br. pod hasłem „Poczuj dziecięcą radość”. Poprzednie spoty pokazywały, jak w poszukiwaniu tej radości przyleciał na Ziemię i próbował skopiować recepturę czekolady Wedel.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich, regionalnych i tematycznych), internecie (serwisy VoD, opcja złożenia niestandardowych życzeń świątecznych poprzez stronę Wedel.pl, aktywności w social media) oraz punktach sprzedaży.
Akcja obejmie również 10 odcinków programu kulinarnego „Słodko i wytrawnie” w TVP2. Joanna Klimas-Profus, mistrzyni czekolady E.Wedel i Agnieszka Kozak będą w nim pokazywać, jakie różne dania (nie tylko słodkie) można przygotować z produktów Wedel.
Nowy spot z Wargorrem przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom produkcyjny Opus Film, działania w internecie realizuje agencja Cosmo, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Macroscope, a działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Wargorr ze Świętym Mikołajem i „Słodko i wytrawnie” promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)