SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walk dla agencji pośrednictwa pracy People

Agencja Walk PR odpowiada od października za stałą obsługę public relations agencji pośrednictwa pracy People.

Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo i całościową realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej i employer brandingu. Dodatkowo prowadzi biuro prasowe klienta.

Za realizację działań odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej, senior account managera.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Walk PR z największym zyskiem

Należące do Grupy Walk agencje zakończyły 2017 rok wzrostem przychodów. Walk Creative zwiększyła je o 41,1 proc., Walk Digital - o 27,1 proc., Walk Events o 30,1 proc., a Walk PR – o 46,1 proc. Największe wpływy miała Walk Events, zaś najwyższy zysk wypracowała agencja Walk PR.

 

 

Dołącz do dyskusji: Walk dla agencji pośrednictwa pracy People

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl