Vision & People wygrała przetarg na obsługę Ahmad Tea London
Agencja Vision & People wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki herbat Ahmad Tea London.
Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments…”, którą marka właśnie wdraża na polskim rynku. Idea angażuje odbiorców w świat przyjemności związanych zarówno z konsumpcją herbaty premium, jak i sytuacji, które tej konsumpcji towarzyszą. Działania będą obejmować ATL, digital oraz eventy. Dodatkowo agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów digital.
- Ten sukces pokazuje siłę, jaka płynie z połączenia zespołów strategii, kreacji, motion design oraz social mediów. Jest urzeczywistnieniem nowego pozycjonowania Vision & People, czyli poszukiwaniem „&” - połączenia różnych kompetencji, dających oczekiwane rezultaty - mówi Kacper Skocki, dyrektor operacyjny Vision & People.
- Zadanie polegało na znalezieniu wyrazu kreatywnego dla wartości marki skupionych wokół quality time, a więc na czerpaniu radości z chwili i uważności. Dostrzeżenie wykrzyknika „Ach!” w nazwie brandu było dla nas oczywistym rozwiązaniem, którego prostota zbudowała silny potencjał kreatywny, także międzynarodowy – dodaje Marta Glapińska, concept & design director.
Umowa zostanie podpisana na 2 lata.
Dołącz do dyskusji: Vision & People wygrała przetarg na obsługę Ahmad Tea London