Walk Design nagrodzona za identyfikację wizualną Human to Business
Agencja Walk Design została wyróżniona za identyfikację wizualną dla Human to Business - firmy doradczej z zakresu executive search and coaching. Otrzymała brąz na konkursie Cresta International Advertising Awards.
W ramach współpracy z Human to Business agencja Walk Design była odpowiedzialna za stworzenie logo wraz z systemem identyfikacji wizualnej. - Kluczowym elementem koncepcji kreatywnej jest niebieska linia odzwierciedlająca ludzką stronę biznesu, gdzie tak samo ważny jest człowiek, jak i firma - wyjaśnia David Racchi, design director w Walk Design.
Wcześniej projekt agencji dla Human to Business został nagrodzony złotem w konkursie KTR 2014, srebrem Golden Drum 2014 oraz brązem Eurobest 2014. Otrzymał również nominacją w Cannes Lions 2014.
Celem konkursu Cresta International Advertising Awards jest uhonorowanie twórczości w międzynarodowej branży reklamowej i komunikacji marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Walk Design nagrodzona za identyfikację wizualną Human to Business