Wałęsa, Kwaśniewska i prof. Bartoszewski w urodzinowym wydaniu'National Geographic Polska'
Miesięcznik "National Geographic Polska" odchodzi 10-lecieistnienia na rynku. Z tej okazji wydawca pisma, spółka G+J Polska,przygotowała urodzinowe wydanie magazynu, które ukazało się 1października br. Numer w całości został przygotowany przez polskąredakcję.
W wydaniu znalazły się teksty napisane przez znanych Polaków:Lecha Wałęsę, prof. Władysława Bartoszewskiego, JolantęKwaśniewską, prof. Jerzego Bralczyka, Wojciecha Cejrowskiego,Szymona Hołownię, Elżbietę Dzikowska, Bogusława Wołoszańskiego,Krzysztofa Hołowczyca czy Roberta Korzeniowskiego. Ponadtourodzinowe życzenia złożyli magazynowi: Wisława Szymborska, prof.Aleksander Wolszczan i Bronisław Komorowski. Dodatkowo w numerzeznalazł się konkurs jubileuszowy, w którym można wygrać jedną ze100 nagród. Okładkę urodzinowego wydania, na która składają sięminiaturki okładek miesięcznika z 10 lat, zdobi złota szarfa.
Wraz z numerem jubileuszowym wydawnictwo G+J Polska ruszyło zprogramem lojalnościowym "Klub Prenumeratora National GeographicPolska", adresowanym do prenumeratorów magazynu oraz siostrzanegopisma "Traveler". Dla klubowiczów przeznaczono specjalną sekcję wserwisie www.national-geographic.pl,w której m.in. profesjonalni fotografowie będą oceniać publikowaneprzez nich zdjęcia. Jednym z elementów programu lojalnościowegojest też Karta Rabatowa, która uprawnia do uzyskania rabatów naprodukty lub usługi w placówkach partnerów programu.
Urodzinowy numer "National Geographic Polska" jest promowany wprasie ("Wprost", "Zwierciadło", "Foto", "Fotografia Cyfrowa"), wRadiu Zet, w internecie (Gazeta.pl, Wp.pl), a także w tytułach iserwisach G+J Polska ("Focus", "Focus Historia", Odyssei.com,National-geographic.pl). Kreacja została przygotowana przez działmarketingu wydawcy, który zaplanował także media. Kampania potrwado końca miesiąca.
Dołącz do dyskusji: Wałęsa, Kwaśniewska i prof. Bartoszewski w urodzinowym wydaniu'National Geographic Polska'