W weekendy serwis Ekstraklasa.tv odwiedzany przez 130-200 tys. internautów dziennie
Serwis Ekstraklasa.tv (Grupa Onet-RASP), w którym dostępne są skróty meczów i inne materiały o piłkarskiej Lotto Ekstraklasie, w pierwsze dwa weekendy nowego sezonu rozgrywek miał dziennie 130-200 tys. użytkowników. W pozostałe dni notował wielokrotnie niższą odwiedzalność.
Z danych badania Gemius/PBI wynika, że Ekstraklasa.tv największy ruch notuje w niedziele - 17 lipca, podczas pierwszej kolejki nowego sezonu Lotto Ekstraklasy, miała 199,4 tys. realnych użytkowników i 478,1 tys. odsłon, a 24 lipca - 206,9 tys. użytkowników i 485,5 tys. odsłon.
Z kolei w soboty strona miała prawie dwa razy niższe wyniki: 128,3 tys. użytkowników i 292,8 tys. odsłon 16 lipca oraz 149,3 tys. użytkowników i 327,6 tys. odsłon 23 lipca. W poniedziałek i wtorek w zeszłym tygodniu witrynę odwiedziło poniżej 100 tys. internautów, natomiast w środę, czwartek i piątek zajrzało na nią niewystarczająco wielu uczestników badania Gemius/PBI, żeby oszacować liczbę użytkowników.
- Nie jest niczym zaskakującym, że witryny sportowe notują wzrosty w czasie, kiedy mają miejsce duże wydarzenia jak mistrzostwa świata czy igrzyska olimpijskie. Naturalne jest, że w tym okresie rośnie zainteresowanie użytkowników więc siłą rzeczy szukają dodatkowych informacji, bądź też sprawdzają wyniki w sieci. Prawidłowość tę można dostrzec nie tylko dla stron www o tematyce sportowej ogółem ale również dla serwisów tematycznych, dotyczących tylko jednej dyscypliny - komentuje Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego na region EMEA w Gemiusie.
Odwiedzalność Ekstraklasa.tv w wybrane dni | |||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||
dzień | użytkownicy | odsłony | zasięg |
piątek 15 lipca | 50 522 | 88 197 | 0,20% |
sobota 16 lipca | 128 327 | 292 785 | 0,50% |
niedziela 17 lipca | 199 391 | 478 078 | 0,78% |
poniedziałek 18 lipca | 83 727 | 228 792 | 0,33% |
wtorek 19 lipca | 55 915 | 99 123 | 0,22% |
sobota 23 lipca | 149 273 | 327 653 | 0,58% |
niedziela 24 lipca | 206 863 | 485 467 | 0,81% |
Serwis Ekstraklasa.tv od dwóch lat jest zarządzany przez Grupę Onet-RASP, która w połowie ub.r. podpisała czteroletnią umowę na pokazywanie w internecie skrótów meczów Lotto Ekstraklasy. Wydawca po każdej kolejce emituje na żywo dłuższy magazyn z analizami i komentarzami, a fragmenty meczów umieszcza też kontekstowo w swoich innych serwisach sportowych: Sport.onet.pl i Przegladsportowy.pl.
Dołącz do dyskusji: W weekendy serwis Ekstraklasa.tv odwiedzany przez 130-200 tys. internautów dziennie