Volkswagen: Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście
Marka Volkswagen realizuje letnią kampanię reklamową, mającą na celu wsparcie sprzedaży nowych wersji wyposażenia CityLine. Przewodnie hasło kampanii to „Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście”.
Kampania prowadzona jest w radiu (PR Trójka Chilli Zet, AntyRadiom RMF z Klasą), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Przegląd Sportowy”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Bloomberg”, „Tele Tydzień”, „Gala”, „Auto Świat”, „Motor”) i Internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Autocentrum, Wyborcza.biz), na jej potrzeby stworzono również stronę WWW oraz jej mobilną wersję.
Za realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Volkswagen: Znajdź największe atrakcje w Twoim mieście