VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie
Agencja VML Poland wygrała przetarg na strategię komunikacji i całościową obsługę internetowej obecności marki Żywiec Zdrój (Danone Polska) na rynku polskim. Tym samym kontynuuje zlecenie realizowane od ponad siedmiu lat.
Dla marki Żywiec Zdrój agencja VML Poland będzie prowadziła komunikację 360 stopni w internecie, w tym w social media (m.in. Facebook, Instagram), współpracę z digital influencerami oraz działania z zakresu social customer care.
W przetargu brały udział trzy agencje, nazw dwóch pozostałych nie podano. Na wybór zwycięzcy wpłynęły m.in. efektywna realizacja zadań postawionych w briefach oraz innowacyjne rozwiązania kreatywne zaproponowane przez VML Poland.
W sierpniu Żywiec Zdrój kampanią pod hasłem „Zawsze słońce!” promował wodę smakową Smako-Łyk.
Dołącz do dyskusji: VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie