Viva Polska liderem, najwięcej zyskała 4fun.tv
Liderem kanałów muzycznych i młodzieżowych była w maju Viva Polska. Największy wzrost przypadł jednak 4fun.tv i Rebel.tv.
Viva Polska wśród ogółu widzów miała w maju 0,58 proc. udziału w rynku, czyli o 4,4 proc. mniej niz rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4fun.tv (0,27 proc. udziału w rynku), która zanotowała wzrost aż o 61,3 proc.. Dużo zyskał także Rebel.tv, który poszybował w górę o 50 procent.
maj | wszyscy 4+ | ||||
2010 | 2011 | ||||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | zmiana SHR |
Viva Polska | 36 657 | 0,609 | 32 908 | 0,582 | -4,4% |
4FunTv | 10 115 | 0,168 | 15 346 | 0,271 | 61,3% |
MTV Polska | 15 657 | 0,260 | 12 405 | 0,219 | -15,8% |
Eska TV | 5 382 | 0,089 | 6 325 | 0,112 | 25,8% |
Rebel.tv | 496 | 0,008 | 671 | 0,012 | 50,0% |
Czworka Polskie Radio | - | - | 162 | 0,003 | - |
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia liderem także była Viva Polska (1,7 proc. udziału). Liderem wzrostu z 0,81 proc. udziału okazała się 4fun.tv (+46,7 proc.). Stracił kanał MTV Polska (0,7 proc. udziału; - 25,2 proc.).
maj | wszyscy 13-29 | ||||
2010 | 2011 | ||||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | zmiana SHR |
Viva Polska | 19 972 | 2,140 | 14 726 | 1,697 | -20,7% |
4FunTv | 5 183 | 0,555 | 7 064 | 0,814 | 46,7% |
MTV Polska | 8 804 | 0,943 | 6 114 | 0,705 | -25,2% |
Eska TV | 3 313 | 0,355 | 2 212 | 0,255 | -28,2% |
Rebel.tv | 268 | 0,029 | 362 | 0,042 | 44,8% |
Czworka Polskie Radio | 41 | 0,005 |
Najpopularniejsze na Viva Polska były pozycje takie jak „Kolejno odlicz”, „Disco ponad wszystko” oraz „Power Lista”.
Raport top programów | ||
Viva Polska | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
KOLEJNO ODLICZ | 184 290 | 3,374 |
DISCO PONAD WSZYSTKO | 157 894 | 1,764 |
POWER LISTA | 157 224 | 2,210 |
VIVA HITS POLSKA | 156 463 | 3,119 |
100 KLIPOW KTORE WSTRZASNELO VIVA | 140 661 | 2,689 |
VIVA MJUZIK KLIIIZ | 128 737 | 1,970 |
HOT OR NOT | 118 365 | 0,986 |
VIVA MOVIE | 116 219 | 2,180 |
CHARTSURFER | 115 248 | 1,954 |
TIP TOP /PROG.MUZ.POL./ | 113 555 | 1,091 |
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, najwięcej zyskała 4fun.tv