'Vita' liderem miesięczników o zdrowiu
W październiku 2008 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiubyła "Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), którazanotowała największy wzrost w segmencie. W górę poszła sprzedażwiększości pism.
Sprzedaż ogółem "Vity" w październiku 2008 wyniosła 104 408 egz.i była o 33 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska),który sprzedał się w ilości 71 477 egz. (spadek o 4 proc.). Napozycji trzeciej znalazło się "Zdrowie"(Murator).
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Vita - Magazyn oZdrowiu | 104 408 | 78 555 |
Samo Zdrowie | 71 477 | 74 124 |
Zdrowie | 51 779 | 48 718 |
Super Linia | 42 609 | 40 422 |
Żyjmy Dłużej | 31 384 | 27 482 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca, najwięcej zyskałmiesięcznik "Vita".
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Vita - Magazyn oZdrowiu | 104 408 | 91 165 |
Samo Zdrowie | 71 477 | 75 791 |
Zdrowie | 51 779 | 51 913 |
Super Linia | 42 609 | 45 079 |
Żyjmy Dłużej | 31 384 | 25 631 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Vita' liderem miesięczników o zdrowiu