Visa umożliwia rejestrowanie transakcji promocyjnych przezGadu-Gadu
Visa Europe przeprowadza we współpracy Gadu-Gadu niestandardowąakcję ułatwiającą użytkownikom kart tej firmy udział w trwającej dopołowy lipca promocji. Dzięki tzw. botowi internetowemu wszyscyuczestnicy wspieranej multimedialną kampanią reklamową akcji mogązarejestrować wykonane przez siebie transakcje, wykorzystując tenpopularny komunikator.
W rozpoczętej w kwietniu promocji "Igrzyska Olimpijskie Pekin2008 z kartą Visa" mogą brać udział wszyscy, którzy dokonająkrajowej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visawydaną w Polsce i zarejestrują tę operację. Można to zrobić zapośrednictwem strony internetowej www.visa.pl, SMSowo, wysyłając kuponpocztą, a od teraz także przez Gadu-Gadu.
Ten nowy sposób rejestracji transakcji jest możliwy dziękiaplikacji bot specjalnie zaprojektowanej na potrzeby tej promocji.Boty działają w oparciu o napisaną w języku C++ platformę BotAPI inaśladują człowieka w kontaktach z użytkownikami, umożliwiającsprawniejszą komunikację w relacjach człowiek-maszyna. Po dodaniudo listy kontaktów specjalnego numeru Gadu-Gadu - 33339 -internauta przez interakcję z botem, który służy jako formularzzgłoszeniowy, zyskuje możliwość szybszego i łatwiejszegorejestrowania transakcji dokonanych kartą Visa. Dzięki temurozwiązaniu nie musi wpisywać wszystkich informacji, które sąwymagane przy rejestracji transakcji na stronie internetowej tejpromocji. Dodatkowo bot z numerem zgłoszeniowym jest zawsze "podręką" na liście kontaktów Gagu-Gadu. Element tej aplikacji jest teżwidoczny dla użytkownika opis, dzięki czemu Visa może kierować dointernauty dodatkowe komunikaty tekstowe - np. informując, żepozostał już tylko tydzień do zakończenia promocji - lub linkiwspomagając komunikację marki.
- Cieszymy się, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu posiadaczekart Visa, których jest wielu w gronie ponad 6 mln użytkownikówGadu-Gadu, będą mogli szybciej i w prosty sposób rejestrować swojetransakcje - stwierdziła Małgorzata O'Shaughnessy, dyrektorgeneralna Visa Europe w Polsce. - Ułatwi im udział w olimpijskiejpromocji Visa i ewentualne wygranie nagród - dodała.
Trwająca kampania jest pierwszą wykorzystującą taki mechanizm wdziałaniach promocyjnych. Pomysłodawcami projektu są departamentymediów interaktywnych dwóch firm: Saatchi-Interactive (będąceczęścią agencji Saatchi&Saatchi), które odpowiadało za częśćprogramistyczną i kreatywną, oraz MEC Interaction (wchodzące wskład Mediaedge:cia), które przygotowało planowanie i zakup mediówdla kampanii w internecie.
Olimpijska Promocja Visa zachęca do płacenia kartą tej firmyzamiast gotówką. Akcja przebiega w dwóch etapach: zarejestrowanetransakcje bezgotówkowe dokonane do 31 maja biorą udział wlosowaniu głównych wygranych - pięciu dwuosobowych wyjazdów naIgrzyska w Pekinie, natomiast zarejestrowane płatności kartą Visadokonane od 1 czerwca do 13 lipca wezmą udział w losowaniu 20telewizorów plazmowych Panasonic oraz 100 aparatów cyfrowych Kodak.Kampania wspierająca promocję prowadzona jest w prasie i internecie(portale zasięgowe i mailing) oraz działania BTL.
Dołącz do dyskusji: Visa umożliwia rejestrowanie transakcji promocyjnych przezGadu-Gadu