Visa reklamuje promocję olimpijską (wideo)
Trwa promocja kart Visa związana z przyszłorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
W ramach olimpijskiej promocji Visa każda osoba, która zapłaci kartą tej firmy i zarejestruje transakcję w internecie, SMS-em lub wysyłając kupon pocztą, do 22 listopada może wygrać dwuosobowy wyjazd na przyszłoroczne Igrzyska Olimpijskie Vancouver lub kartę przedpłaconą Visa o wartości 500 zł, natomiast od 23 listopada do końca grudnia - telewizor plazmowy Panasonic i kartę przedpłaconą Visa o wartości 1000 zł, aparat komórkowy Samsung albo plecak Visa. Akcję wspiera kampania reklamowa, której kreacja pokazuje wyścig bobslejowy, podkreślając główną nagrodę dostępną w tej promocji.
Działania reklamowe są prowadzone od 19 października w telewizji
(TVP1, Polsat, TVN, TVN7, TVN4, stacje z pakietów At Media, DAP,
kanały tematyczne TVN, Polsat 2 i Polsat Sport ), prasie (głównie
tygodniki opiniotwórcze i miesięczniki, w tym tytuły zakupowe),
internecie i punktach sprzedaży (ulotki, plakaty, ekrany
bankomatowe, wrzutki do wyciągów). Ponadto w ramach akcji w
centrach handlowych w 8 miastach zostaną zbudowane specjalne
stoiska wyposażone m.in. w symulatory sportów zimowych.
Globalną kreację kampanii - zaplanowanej do 27 grudnia -
przygotowała agencja Publicis Dialog z Wielkiej Brytanii, za
produkcję spotu i realizację działań odpowiada agencja Saatchi
& Saatchi Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom
mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Visa reklamuje promocję olimpijską (wideo)