Urodziny 'Party' wspiera kampania reklamowa z Małgorzatą Foremniak
Wczoraj ukazał się urodzinowy numer dwutygodnika "Party" (EdipressePolska), który obecny jest na rynku już od roku. Wydaniu towarzyszykampania reklamowa w której występują aktorka Małgorzata Foremniak.
Urodzinowy numer ma objętość powiększoną do 156 stron (zwyklepismo liczy 84 strony) i lakierowaną okładkę. Ukazał się wnakładzie wynoszącym 580 tys. egz.
Wydanie wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style), prasie i punktach sprzedaży.Akcja promocyjna towarzyszyć będzie także kolejnym dwóm numerom. Zazakup mediów do kampanii odpowiada dom Zenith Optimedia.
Średnia sprzedaż ogółem "Party" w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 464 954 egz. (dane ZKDP).
Egmont Polska
Dołącz do dyskusji: Urodziny 'Party' wspiera kampania reklamowa z Małgorzatą Foremniak