Ruszył serwis internetowy „Urody Życia”: podcasty i kampania o wdzięczności
Edipresse Polska uruchomiło witrynę internetową swojego miesięcznika „Uroda Życia”. Szefową serwisu jest redaktor naczelna magazynu Sylwia Niemczyk, treści przygotowują dziennikarze pisma.
Serwis UrodaZycia.pl adresowany jest do kobiet w każdym wieku, poszukujących inspiracji, jakościowych treści i rzetelnej wiedzy psychologicznej. - Od początku istnienia „Uroda Życia” skupiała wokół siebie silną społeczność inteligentnych czytelniczek, które cenią nas za pogłębione teksty, wyjątkowy dobór bohaterów i tematy społeczne, nieobecne w innych mediach kobiecych. Cieszę się, że od teraz możemy być jeszcze bliżej naszych użytkowniczek: mogą czytać, słuchać i oglądać nas wszędzie tam, gdzie jest im wygodnie, w swoim telefonie albo laptopie - komentuje Sylwia Niemczyk, redaktorka naczelna miesięcznika i serwisu.
Urodazycia.pl stawia też na budowanie społeczności. To miejsce, gdzie każda kobieta znajdzie przestrzeń, aby wyrażać siebie, rozwijać się, ale też odnaleźć i dawać wsparcie. W ramach „Urody Życia” funkcjonują już dwie grupy: „ Książki życia” oraz „Łapiemy równowagę- pozytywna grupa wsparcia”
Uruchomieniu serwisu towarzyszy crossmediowa akcja "#DZIĘKUJĘ #urodażycia". To pierwsza z kampanii społecznych i edukacyjnych, które realizuje redakcja nowego serwisu. W jej ramach ludzie kultury zachęcają czytelniczki do tego, by pielęgnowały w sobie uczucie wdzięczności i doceniały wsparcie, jakie otrzymują od innych ludzi. W akcję włączyli się już m.in. bohaterka majowego wydania magazynu Martyna Wojciechowska, Tomasz i Anna Sekielscy, Magda Gessler, Sylwia Chutnik oraz Jerzy Stuhr.
- Tę akcję planowaliśmy od kilku miesięcy. W dobie pandemii koronawirusa jeszcze wyraźniej widzimy, jak bardzo zależymy jedni od drugich i jak ważna jest umiejętność doceniania tego, co od siebie nawzajem dostajemy - mówi Niemczyk.
Serwis Urodazycia.pl startuje również z podcastami „Słuchaj dla przyjemności”. - Podcasty to nowe medium towarzyszące. Chcemy aby nasze użytkowniczki miały szansę być z nami, w różnych momentach swojego życia, w drodze do pracy, na zakupach, czy podczas biegania - codaje redaktor naczelna.
Nad serwisem pracuje cała redakcja papierowego wydania, a także redaktorki, które tworzą tylko wyłącznie treści online. W sumie jest to 15 osób.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Uroda Życia” w styczniu br. wyniosła 30 369 egz.
Edipresse Polska wydaje grupę magazynów oraz serwisów internetowych dla kobiet. Do portfolio firmy należą: Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Wizaz.pl - serwis i społeczność beauty wraz katalogiem kosmetyków, serwis parentingowy Mamotoja.pl oraz marketplace Niania.pl. Według badania Gemius/PBI w lutym br. serwisy internetowe firmy zanotowały 7,57 mln użytkowników i 66,7 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Ruszył serwis internetowy „Urody Życia”: podcasty i kampania o wdzięczności