SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy

Firma kurierska UPS rozpoczęła przegląd swojego globalnego budżetu reklamowego.

Przegląd ten obejmuje globalną reklamę, zakup mediów, relationsip marketing oraz usługi cyfrowe.

Do przetargu, który nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AAR Group, zaproszona została The Martin Agency (należąca do Interpublic Group), która obecnie obsługuje UPS na rynku amerykańskim. Nie wezmą w nim natomiast udziału również będące własnością IPC firmy McCann Erickson, Universal McCann i MRM.

Wartość globalnego budżetu reklamowego UPS szacuje się na 150 do 200 milionów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych firma wydała w minionym roku na reklamę około 100 milionów dolarów - o 30 milionów dolarów mniej niż w roku 2007.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • UPS

Dołącz do dyskusji: UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl