UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy
Firma kurierska UPS rozpoczęła przegląd swojego globalnego budżetu reklamowego.
Przegląd ten obejmuje globalną reklamę, zakup mediów, relationsip marketing oraz usługi cyfrowe.
Do przetargu, który nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AAR Group, zaproszona została The Martin Agency (należąca do Interpublic Group), która obecnie obsługuje UPS na rynku amerykańskim. Nie wezmą w nim natomiast udziału również będące własnością IPC firmy McCann Erickson, Universal McCann i MRM.
Wartość globalnego budżetu reklamowego UPS szacuje się na 150 do 200 milionów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych firma wydała w minionym roku na reklamę około 100 milionów dolarów - o 30 milionów dolarów mniej niż w roku 2007.
źródło: Adweek
Inne
Dołącz do dyskusji: UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy