Unity Group zmienia nazwę na Univio
Unity Group, firma z rynku cyfrowej transformacji handlu oraz rozwiązań e-commerce, zmienia nazwę na Univio. To element strategii zagranicznej ekspansji firmy oraz kolejny etap na drodze budowania pozycji europejskiego lidera w dziedzinie nowoczesnych technologii.
Zmiana nazwy na Univio jest - według firmy - strategicznym posunięciem, które wspiera długofalowy rozwój firmy na rynkach międzynarodowych i stanowi część procesu konsolidacji marek po ostatnich przejęciach.
- Decyzja o zmianie nazwy jest ważnym elementem naszej strategii, mającym na celu nie tylko zabezpieczenie marki na rynkach zagranicznych, ale także przygotowanie spółki na kolejne kroki w obszarze M&A. Nowa nazwa to symbol nowej siły, odzwierciedlający nasze ambicje dynamicznego rozwoju firmy w najbliższych latach oraz otwarcia na nowe możliwości - mówi Grzegorz Kuczyński, jeden z założycieli i CEO Univio (wcześniej Unity Group).
Pod nową nazwą firma koncentruje się na pełnej integracji dołączonych w ostatnich latach spółek i zespołów, takich jak Global4Net i AllWins, co ma umożliwić jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zasobów i synergii wewnątrz organizacji.
Konsolidując marki pod nowym brandem Univio firma chce budować spójną strukturę, która ma pozwolić firmie lepiej dostosować się do specyfiki perspektywicznych rynków, zabezpieczyć markę i zminimalizować potencjalne ryzyka dla dynamicznego rozwoju firmy.
- Skupiamy się na rozwoju organicznym, który pozostaje priorytetem w strategii firmy. Obejmuje to zarówno doskonalenie istniejących kompetencji, jak i rozszerzenie portfolio usług, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie firma chce nadal aktywnie działać w obszarze fuzji i przejęć, identyfikując i integrując wartościowe podmioty, które mogą wzmocnić jej pozycję na rynku. Połączenie rozwoju organicznego z inwestycjami kapitałowymi pozwoli Univio na skalowanie działalności, wprowadzanie innowacji oraz budowanie swojej pozycji jako lidera cyfrowej transformacji handlu na rynkach europejskich – podkreśla Marek Lose, jeden z założycieli Univio.
Rozwój na rynkach zagranicznych i strategiczne partnerstwa
Zmiana nazwy na Univio jest istotnym krokiem w obszarze międzynarodowej ekspansji firmy, obecnie skupionym w szczególności na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a w przyszłości obejmującym także inne regiony europejskie.
- Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne możliwości rozwoju. Nowa nazwa umożliwi nam stworzenie trwałej rozpoznawalności firmy poza Polską - będzie elementem wspierającym budowanie biznesu i współpracę z międzynarodowymi klientami oraz partnerami - podkreśla Dominik Janes, Managing Partner Univio, odpowiedzialny za rozwój zagraniczny.
Firma planuje nie tylko wzmocnić swoją pozycję na rynkach zagranicznych, ale również rozwijać strategiczne partnerstwa, które są kluczowe dla dalszego wzrostu.
- Nowa nazwa symbolizuje nasze nieustanne dążenie do wdrażania najnowszych technologii oraz adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku. Chcemy, aby Univio kojarzyło się z innowacyjnymi rozwiązaniami i przyszłością branży IT - mówi Grzegorz Rudno-Rudziński, jeden z założycieli Univio.
Dołącz do dyskusji: Unity Group zmienia nazwę na Univio