„Umów się na kawę” w kampanii Novem
W internecie i ambiencie ruszyła kampania reklamowa firmy Novem. Akcja przebiega pod hasłem „Umów się z Novem na kawę”.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa firmy Novem ma na celu umocnienie jej wizerunku jako eksperta rynku reklamy efektywnościowej w Polsce. Przekaz pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” prezentuje korzyści wynikające z reklamy tego typu oraz zachęca do zapoznania się z ofertą firmy. Kampania jest skierowana do pracowników działów marketingu i domów mediowych odpowiedzialnych za planowanie mediów i budżetów reklamowych oraz osób zajmujących się promocją w internecie.
Akcja – zaplanowana do końca września – obejmuje reklamy w internecie (wp.pl, serwisy biznesowe, marketingowe, społecznościowe i mobilne) oraz działania ambientowe skierowane bezpośrednio do marketerów. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby firma Novem zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Umów się na kawę” w kampanii Novem