W Comedy Central powtórki „Ucha Prezesa”, na razie bez nowych odcinków
16 września Comedy Central (należący do Viacom International Media Networks) zacznie emisję dotychczasowych czterech sezonów serialu „Ucho Prezesa”. Nadawca nie planuje na razie realizacji nowych odcinków.
„Ucho Prezesa” w Comedy Central od 16 września będzie emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 21:00. Serial będzie też dostępny w należącym do Viacom International Media Networks serwisie Paramount Play.
Pokazane zostaną wszystkie odcinki z dotychczasowych czterech serii nakręconych w latach 2017-2018. W poniedziałek pojawił się zapowiadający to spot.
W zeszłym tygodniu zamieszczono teaserową wersję reklamy dotyczącą bieżących wydarzeń. Zespół odpowiadający za „Ucho Prezesa” nie zaprzeczał nieoficjalnym informacjom, że to zapowiedź nowej odsłony serialu. - Możemy jedynie powiedzieć, że niebawem fani serialu będą mogli ponownie oglądać „Ucho Prezesa” - mówiła portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Nazaruk, PR menedżerka serialu.
Jednak Agnieszka Krakós-Gorący, PR manager Viacom International Media Networks, przekazała nam, że nadawca na razie nie planuje realizacji nowych odcinków „Ucha Prezesa”.
Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. Comedy Central zanotował 0,393 proc. udziału w rynku oglądalności.
„Ucho Prezesa” przez dwa lata na YouTubie i Showmaksie
Pierwszych kilka odcinków „Ucha Prezesa” twórcy udostępnili na YouTubie w styczniu 2017 roku. Potem w realizację serialu zaangażował się Showmax, płatny serwis VoD wchodzący wtedy na polski rynek. Kolejne odcinki miały premiery na tym portalu, a na YouTubie zamieszczano je parę dni później. 14 odcinków ostatniej serii było dostępnych tylko na Showmaksie.
Na YouTubie odcinki „Ucha Prezesa” osiągały nawet po kilka milionów odtworzeń, największą popularnością serial cieszył się wiosną 2017 roku. Jego profil youtube’owy ma 443 tys. subskrybentów.
„Ucho Prezesa” to satyra na bieżącą politykę, przede wszystkim rządy PiS. Akcja rozgrywa w gabinecie polityka przypominającego Jarosława Kaczyńskiego, a goszczą tam bohaterowie symbolizujący innych polityków obozu rządzącego i niektórych z opozycji. W serialu nawiązywano do wielu bieżących wydarzeń politycznych.
Na początku br. Showmax wycofał się z polskiego rynku, a wiosną Telewizji WP wygasła licencja na emisję „Ucha Prezesa”. Odcinki serialu zniknęły też z YouTube’a. Według nieoficjalnych doniesień Showmax stara się sprzedać swoją polską bibliotekę treści, obejmującą też m.in. seriale „Rojst” i „Botoks” oraz program satyryczny „SNL Polska”.
Produkująca „Ucho Prezesa” spółka TPQLS w ub.r. osiągnęła 3,11 mln zł wpływów sprzedażowych i 212,5 tys. zł zysku netto, wobec 2,72 mln zł przychodów i 206,3 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: W Comedy Central powtórki „Ucha Prezesa”, na razie bez nowych odcinków