Tymoteusz Raffinetti: ze Starcom MediaVest Group do Content King
Tymoteusz Raffinetti dołączył do zespołu agencji interaktywnej Content King działającej w ramach Havas Worldwide. Przeszedł ze Starcom MediaVest Group.
Raffinetti w Content King objął stanowisko content marketing strategist. Content King to agencja założona przez Barbarę Stawarz, a przejęta przez polski oddział Havas Worldwide Group w maju br.
Przez ostatnie dwa lata Tymoteusz Raffinetti pracował w agencji Next należącej do Starcom MediaVest Group. Zaczynał jako junior interactive planner, potem jako content designer pracował dla takich klientów jak Link4, Samsung i Getin Bank. W styczniu br. objął stanowisko social media strategist. Pracował przy projektach dla VIMN Poland (MTV, Comedy Central), Grupy Żywiec i USP Zdrowie.
Przed rozpoczęciem pracy w strukturze SMG Raffinetti był specjalistą od social media w Pkt.pl. Pracował też w Core PR i Empik Group.
Dołącz do dyskusji: Tymoteusz Raffinetti: ze Starcom MediaVest Group do Content King