SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tylko muzyka” liderem, ale to “X Factor” lepiej zarabia

Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w wiosennych ramówkach jest na razie “Tylko muzyka” Polsatu, ale największe przychody z reklam notuje jednak “X Factor” TVN. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy” TVP2.

Średnia widownia sześciu dotąd nadanych odcinków trzeciej edycji “Tylko muzyki. Must be the music”, w tym pierwszego odcinka na żywo, wyniosła 3,83 mln osób, co dało Polsatowi 22,71 proc. udziału w grupie 4+ i 27,13 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program nadawany jest w niedziele o 20.00.

Na drugim miejscu znalazł “X Factor 2”, który jest emitowany w soboty o 20.00 w TVN. Po siedmiu odcinkach z castingami, etapami Bootcampu i Domów Jurorskich oglądalność wyniosła 3,53 mln widzów. Show osiągnął jednak lepszy udział w rynku niż “Tylko muzyka”, bo wynosi on odpowiednio 22,98 proc. i 28,97 proc.

Nowy taneczny format Polsatu “Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o 20.00) zajął trzecie miejsce z oglądalnością na poziomie 3,03 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 19,36 proc. i 22,57 proc. Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o 20.05 “Bitwa na głosy 2”, która od początku emisji ma tylko odcinki na żywo. Było ich w sumie siedem, a obejrzało je 2,63 mln osób, przy udziale na poziomie 17,22 proc. w 4+ i 14,51 proc. i w 16-49.

Okres 2 marca – 15 kwietnia 2012Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaAMRSHR %SHR %
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKAPolsat3 831 01422,71%27,13%
X FACTORTVN3 528 31722,98%28,97%
GOT TO DANCE: TYLKO TANIECPolsat3 032 69319,36%22,57%
BITWA NA GLOSYTVP22 630 43417,22%14,51%


Najwięcej widzów - z wyemitowanych do tej pory weekendowym programem talent-show - zgromadziła “Tylko muzyka”, którą 1 kwietnia zobaczyło prawie 4 mln widzów.

Top odcinkówStacjaDataWszyscy 4+16-49
ProgramAMRSHR %SHR %
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKAPolsat01-04-20123 941 43323,03%28,14%
25-03-20123 939 81023,86%29,27%
15-04-20123 859 23322,61%25,50%
 
X FACTORTVN10-03-20123 930 71124,70%30,89%
17-03-20123 697 14824,02%29,44%
31-03-20123 666 51323,33%29,37%
 
GOT TO DANCE: TYLKO TANIECPolsat09-03-20123 380 78421,35%23,78%
02-03-20123 356 00321,18%24,37%
16-03-20123 000 30419,25%22,22%
 
BITWA NA GLOSY TVP2TVP 214-04-20122 909 19418,90%16,59%
31-03-20122 847 61718,16%14,95%
17-03-20122 698 09517,72%15,44%


Cennikowe wpływy reklamowe z siedmiu odcinków “X Factora” wyniosły 29,2 mln zł. Sześć wydań “Tylko muzyki” dało stacji z reklam 24,2 mln zł,  a taka sama liczba wydań “Tylko tańca” przyniosła już o 10 mln zł mniej (program ten jest ok. 30 min. krótszy od niedzielnego show). Najsłabsze wpływy reklamowe ma “Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 4,4 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami. Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.

ProgramStacjaWpływy
X FACTOR TVN29 158 465
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKAPolsat24 193 930
GOT TO DANCE: TYLKO TANIECPolsat14 202 150
BITWA NA GLOSYTVP24 350 275


 

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka” liderem, ale to “X Factor” lepiej zarabia

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NICK
Brawo Polsat! Wraca na pozycję lidera w rozrywce! Nina górą, Edward coraz większymi dolinami.
odpowiedź
User
Zasmach
X Factor to odgrzewane kotlety. W MBTM ludzie prezentują najczęściej własna muzykę a nie covery.
odpowiedź
User
mark
Ja wolę X-Factor bo MBTM to nudaaaaa
odpowiedź