Tylko Gemius chce dostarczać TVP dane z pomiaru treści w internecie
Firma Gemius jako jedyna firma złożył ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na dostarczanie danych z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Telewizja Polska od połowy czerwca br. prowadzi przetarg na zakup danych z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie.
Umowę z wybraną firmą podpisze na 10 miesięcy, a na zlecenie zamierza przeznaczyć 332,1 tys. zł.
Ofertę w przetargu złożyła tylko jedna firma - Gemius SA, proponując w niej cenę za usługi w wysokości 389 614,80 zł.
Wybrana przez TVP firma będzie dostarczać publicznemu nadawcy dane z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów w wieku 7-75 lat.
Jedynym kryterium wyboru ceny jest cena.
Dołącz do dyskusji: Tylko Gemius chce dostarczać TVP dane z pomiaru treści w internecie