SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: TVN 8 mln zł przed Polsatem, 90 mln zł na żywność

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365,6 mln zł, czyli milion więcej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił ponad 8 mln zł więcej niż Polsat.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu rekordowo dużo przeznaczono na reklamy telewizyjne żywności - 91 mln zł, czyli prawie 5 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a aż o 18 mln zł więcej niż dwa tygodnie wcześniej (zobacz szczegóły). Natomiast wydatki na reklamę produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 9 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (23-29 kwietnia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 91 024 465,45 zł 24,9
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 44 210 653,60 zł 12,09
TELEKOMUNIKACJA 41 370 933,60 zł 11,32
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 36 905 747,20 zł 10,09
SPRZEDAŻ 27 853 284,00 zł 7,62
ROZRYWKA KULTURA 26 886 651,00 zł 7,35
FINANSE 23 273 047,35 zł 6,37
MOTORYZACJA TRANSPORT 22 080 891,50 zł 6,04
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 10 564 115,20 zł 2,89
USŁUGI 10 378 318,10 zł 2,84
PRODUKTY DLA DZIECI 8 815 244,00 zł 2,41
MARKETING 6 399 371,90 zł 1,75
BUDOWNICTWO 5 837 361,20 zł 1,6
ROLNICTWO OGRODNICTWO 3 555 486,05 zł 0,97
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 2 162 676,70 zł 0,59
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 935 019,70 zł 0,53
INNE 1 082 979,10 zł 0,3
ODZIEŻ OBUWIE 851 222,50 zł 0,23
PRZEMYSŁ 410 210,00 zł 0,11
RAZEM 365 597 678,15 zł


TVN cennikowo zarobił z reklam nieznacznie więcej niż tydzień wcześniej, a Polsat - minimalnie mniej. W efekcie różnica we wpływach reklamowych obu stacji wzrosła o niecały milion złotych. Mniej niż przed tygodniem zarobiły też na reklamach TVP 1 i TVP 2 - odpowiednio o 1,3 i 0,3 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (23-29 kwietnia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
TVN 71 284 800,00 zł 19,50
Polsat 62 893 280,00 zł 17,20
TVP1 28 594 990,00 zł 7,82
TVP2 20 911 310,00 zł 5,72
AXN 9 489 905,00 zł 2,60
VIVA Polska 8 446 155,00 zł 2,31
Discovery 7 181 770,00 zł 1,96
TVN24 7 166 108,00 zł 1,96
TV4 6 452 260,00 zł 1,76
Comedy Central 6 388 095,00 zł 1,75
National Geographic 5 620 595,00 zł 1,54
TLC 5 272 115,00 zł 1,44
Disney Channel 4 996 755,00 zł 1,37
TVN7 4 736 605,00 zł 1,30
TV PULS 4 543 277,50 zł 1,24
FOXLife 4 398 665,00 zł 1,20
Polo TV 4 221 290,00 zł 1,15
Eska TV 4 005 745,00 zł 1,10
Investigation Discovery 3 869 975,00 zł 1,06
Polsat2 3 603 365,00 zł 0,99

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: TVN 8 mln zł przed Polsatem, 90 mln zł na żywność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl