SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVN w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 392,2 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVN, mniej też przeznaczono na reklamy żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 1,2 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności spadły w skali tygodnia o 4 mln zł. Z drugiej strony o prawie 8 mln zł mniej na reklamy kosmetyków przeznaczono ok. 9 mln zł więcej, a na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych - 8 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (26 marca - 1 kwietnia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 90 484 818,40 zł 23,07
TELEKOMUNIKACJA 52 056 420,00 zł 13,27
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 44 083 394,40 zł 11,24
FINANSE 43 799 524,00 zł 11,17
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 33 115 373,40 zł 8,44
SPRZEDAŻ 30 347 927,30 zł 7,74
ROZRYWKA KULTURA 29 227 670,30 zł 7,45
MOTORYZACJA TRANSPORT 18 396 796,00 zł 4,69
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 17 951 845,80 zł 4,58
PRODUKTY DLA DZIECI 9 727 603,00 zł 2,48
USŁUGI 6 509 328,90 zł 1,66
MARKETING 4 474 238,10 zł 1,14
ODZIEŻ OBUWIE 2 848 946,00 zł 0,73
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 2 787 883,70 zł 0,71
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 968 561,10 zł 0,25
INNE 610 548,00 zł 0,16
ROLNICTWO OGRODNICTWO 509 725,00 zł 0,13
BUDOWNICTWO 4 335 141,00 zł 1,11
PRZEMYSŁ 12 400,00 zł 0
RAZEM 392 248 144,40 zł


Wśród czterech najważniejszych kanałów Polsat, TVP1 i TVP2 zanotowały minimalne zmiany wpływów reklamowych w skali tygodnia. Natomiast TVN zarobił z reklam ponad 2 mln zł mniej niż tydzień wcześniej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (26 marca - 1 kwietnia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 75 109 955,00 zł 19,15
TVN 73 057 210,00 zł 18,63
TVP1 35 265 405,00 zł 8,99
TVP2 26 283 060,00 zł 6,70
AXN 9 669 080,00 zł 2,47
TV4 7 915 150,00 zł 2,02
VIVA Polska 7 383 310,00 zł 1,88
Discovery 7 168 000,00 zł 1,83
TVN24 6 604 716,00 zł 1,68
Comedy Central 5 857 455,00 zł 1,49
National Geographic 5 564 955,00 zł 1,42
TLC 5 225 640,00 zł 1,33
Disney Channel 4 898 580,00 zł 1,25
TV PULS 4 856 770,00 zł 1,24
TVN7 4 558 690,00 zł 1,16
Polsat2 4 186 335,00 zł 1,07
FOXLife 4 174 385,00 zł 1,06
Polo TV 4 156 665,00 zł 1,06
Investigation Discovery 3 807 100,00 zł 0,97
Eska TV 3 774 155,00 zł 0,96


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVN w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl