TVP szuka agencji mediowej do kampanii filmu "Kos"
Telewizja Polska wybiera w przetargu dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową kampanii filmu “Kos” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
„Kos”; fot. TVP
Film „Kos” o Tadeuszu Kościuszce, będący autorstwem producentów „Bożego Ciała” i „Żeby nie było śladów” trafi do kin 26 stycznia 2024 roku. W głównych rolach występują Bartosz Bielenia, Jacek Braciak i Robert Więckiewicz. Za dystrybucję obrazu odpowiada TVP.
Publiczny nadawca rozpoczął właśnie przetarg dotyczący zakupu mediów do kampanii reklamowej tego filmu. Wybrana agencja będzie realizować to zlecenie do 8 lutego 2024 roku.
Kampania będzie realizowana w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje cena.
Przetarg trwa do 22 grudnia br.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: TVP szuka agencji mediowej do kampanii filmu "Kos"