TVP chce lepiej targetować reklamy
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na zakup usługi DMP „Data Management Platform” przeznaczonej do zbierania, wzbogacania i segmentacji danych o użytkownikach, umożliwiających targetowanie kampanii reklamowych na powierzchniach własnych TVP oraz partnerów. Z wybraną firmą zamierza współpracować 4 lata.
Przetarg dotyczy zakupu usługi DMP „Data Management Platform” przeznaczonej do zbierania, wzbogacania i segmentacji danych o użytkownikach, umożliwiających targetowanie kampanii reklamowych na powierzchniach własnych TVP oraz partnerów na okres 48 miesięcy.
W ramach zakupionej usługi nastąpi wdrożenie oraz udostępnienie platformy informatycznej służącej do zbierania, wzbogacania oraz segmentacji danych o użytkownikach oraz używanych przez nich urządzeniach wykorzystywanych do konsumpcji różnych rodzajów treści (teksty, grafika, wideo, itp.) z serwisów www, oraz aplikacji HbbTV, aplikacji mobilnych i aplikacji Connected TV.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 13 października br. jest wpłata 45 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: TVP chce lepiej targetować reklamy