TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych
W listopadzie br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, które jednocześnie zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.
Udział TVN Style w listopadzie br. wyniósł 0,68 proc. po wzroście względem listopada ub.r. aż o 103,9 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera i jednocześnie zanotowała najwyższy wzrost w zestawieniu.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TVN Turbo, natomiast jego udział zmniejszył się o 3,5 proc. i wyniósł 0,50 proc. Na ostatnim miejscu podium - po spadku z pozycji wicelidera - znalazł się kanał TLC, a jego udział wyniósł 0,39 proc. Kanał ten zanotował spadek względem analogicznego okresu ub.r. o 7 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
listopad | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 21 714 | 0,335 | 44 261 | 0,683 |
TVN Turbo | 33 674 | 0,519 | 32 424 | 0,501 |
TLC | 26 886 | 0,415 | 25 022 | 0,386 |
Polsat Play | 19 987 | 0,308 | 24 490 | 0,378 |
Polsat Cafe | 15 369 | 0,237 | 19 344 | 0,299 |
kuchnia+ | 8 291 | 0,128 | 8 418 | 0,130 |
Domo+ | 5 094 | 0,079 | 6 989 | 0,108 |
Club TV | 4 632 | 0,071 | 3 429 | 0,053 |
BBC Lifestyle | 2 837 | 0,044 | 2 808 | 0,043 |
Wedding TV | 2 617 | 0,040 | 1 765 | 0,027 |
Viacom Blink | - | - | 1 592 | 0,025 |
Fashion | 269 | 0,004 | 121 | 0,002 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem została także stacja TVN Style, która awansowała z pozycji trzeciej i osiągnęła wynik na poziomie 0,92 proc. Jej udział wzrósł tutaj aż o 103,5 proc. - najbardziej w zestawieniu. Drugie miejsce zajęło TVN Turbo (0,82 proc. udziału, spadek o 3 proc.), a trzecie było TLC (0,52 proc., - 8,8 proc.).
Z kolei także i tutaj najwięcej stracił Fashion (aż 42,5 proc.), którego udział również i w tej grupie wiekowej nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
listopad | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 12 332 | 0,454 | 24 712 | 0,924 |
TVN Turbo | 22 856 | 0,841 | 21 822 | 0,816 |
TLC | 15 428 | 0,568 | 13 851 | 0,518 |
Polsat Play | 10 783 | 0,397 | 12 239 | 0,458 |
Polsat Cafe | 7 836 | 0,288 | 9 870 | 0,369 |
kuchnia+ | 4 133 | 0,152 | 4 633 | 0,173 |
Domo+ | 2 986 | 0,110 | 3 270 | 0,122 |
Club TV | 2 293 | 0,084 | 1 780 | 0,067 |
BBC Lifestyle | 1 349 | 0,050 | 1 424 | 0,053 |
Wedding TV | 1 349 | 0,050 | 693 | 0,026 |
Viacom Blink | - | - | 582 | 0,022 |
Fashion | 183 | 0,007 | 100 | 0,004 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w listopadzie br. był poradnik „Wiem co jem. Wiem co kupuję”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 268 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play oraz TVN Turbo, zaś ostatnią lokatę zajęła audycja TLC.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 268 076 | 2,65 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 254 456 | 2,82 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 231 535 | 1,84 |
LUKSUSOWE PROSTYTUTKI /FILM DOK.FRAN./ | TVN Style | 222 785 | 1,45 |
SAMOCHOD MARZEN KUP I ZROB /MAG.MOTOR.POL./ | TVN Turbo | 219 254 | 2,58 |
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 203 964 | 2,15 |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 201 961 | 1,76 |
POLICYJNE TASMY /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 190 392 | 1,33 |
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./ | TVN Style | 189 381 | 1,80 |
DWA ZYCIA JEDNO CIALO /FILM DOK.USA/ | TLC | 184 998 | 1,54 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style podwoiło wynik i zostało liderem kanałów lifestylowych